miercuri, 18 martie 2020

Echte liebe

Echte liebe
Câțiva peri ascuțiți se ridică în sus și în jos
Albi și uzi de plăcere
Tu îmi spui să tac, cu capul culcat pe burta mea,
Ca să îmi asculți procesul de sub piele
Un asmr cum se cade înainte de culcare .
Echte liebe
În hotelul în care am ajuns acum două ore
Avem o priveliște de nu se poate la geam
Piața Mare la asfințit
Și oamenii care ies ca insectele după ploaie
Dar cine să se uite.
Echte liebe
Mă așez lângă tine în pat
După ce am ieșit de sub duș
Era așa de frumos cu apa care curgea din tavan
Că nu am putut să mă dezlipesc o oră
Tu mă iei în brațe strâns
Și îmi spui că te-ai trezit și m-ai căutat prin pat
Ai crezut că am plecat
Iar ăsta e cel mai mare coșmar al tău.
Echte liebe
Nu are de ce să îți fie teamă
Că am să mă plictisesc
Te iau în brațe când ajungi acasă
Mă iei în brațe când te trezești de dimineață
Uit ce oră e între alarmă și gura ta cu aromă de cafea
Când ai avut timp
Să miroși așa perfect?
Echte liebe
Mi-a plăcut de tine de prima dată când te-am auzit.
Când vorbești, e ca și cum m-aș îmbrăca
Într-o haină groasă pe toiul iernii
Ești ursul meu de februarie
Te rog să nu mă trezești din hibernare 
(Dacă asta nu e realitatea)
Și să mă lași să plec de aici.
Echte liebe
Șșș, îmi spui
Și mă ciupești de fund
Cum să nu fie realitatea?
Dar eu mă fac că nu aud
Ca să mă lovești mai tare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu