marți, 24 martie 2020

Sweet

Îți place cum gem
De caise pe pâinea noastră prăjită
De dimineață când răsăritul nu vine
Pentru că noi îl ținem să nu intre la geam
Așa cum ținem timpul să nu se miște
Pe telefoanele rămase descărcate
Pe holul unde ne întâmpinam
Când venim acasă, mereu la ore diferite,
Dar ce e restul zilei
Când noi nu adormim niciodată
În locuri diferite.
Dă-mi pe piele
Un cuvânt de dragoste
Dar noi nu ne vorbim cu vorbe
Care s-au mai dat cu vocea asta
Și în gura altcuiva
Nu, noi ne vorbim cu corpul
Mereu au rămas locuri în corpul ăsta
Neatinse de nimeni
Vreau să mă atingi acolo
Degetul tău se mișcă
O linie verticală înseamnă că mă iubești
Două strângeri de mână înseamnă da
Una înseamnă nu
Bătăile care fug înseamnă
Hai să plecăm
Prima oară când m-ai sărutat
Mâncasem o gofră
Mă țineam pentru cina de la ora 1
Când aveam să fim împreună
Mi-ai spus că mereu am gust
Dulce
Și de-atunci îmi spui așa
Eu nu ți-am găsit încă o poreclă
Dar am mâinile astea
Să te întind pe verticală
Atunci când ușa se închide pe hol
Și timpul de afară
Se oprește.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu