sâmbătă, 16 aprilie 2011

Camerele IV - Borcanul in care se-nvarte linistea

Sta asezat pe cateva carti
Care respira linistite sub el
Miros de foaie veche
Si de parfumul meu
Care pluteste prin camera.

Nu se aude niciun sunet
Nicio miscare 
Nu deranjeaza
Linistea placuta
Ce-l invaluie.
Il privesc intens
Insistent
Parca asteptand ceva.
Dar el ramane nemiscat
Nepasator la interesul meu
Neobisnuit
Pe care i-l arat azi.

E gol si acoperit
Caci eu nu tin muraturi
Insecte sau margele
Colorate
In borcanul meu de sticla.
Niciun fir de praf nu s-a lipit de el
Parca-i respecta tacerea
Si-i admira frumusetea simpla
Ca si mine.

Pe masuta mea se afla
Trei carti
Si un borcan
In care se-nvarte linistea.

 


7 comentarii:

  1. * ce pot sa zic, decat ca e frumos. cuvintele nu-si au rostul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am visat pe parcursul randurilor...eram in camera ta...unde...pe masuta erau trei carti si un borcan...din care se putea auzi linistea...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. intr-un asemenea borcan mi-as cauta visele. as adormi si m-as trezi, dupa care as adormi din nou

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos ... are dreptate Pacatoasa !

    RăspundețiȘtergere
  5. mi'ar place sa ma inchid si sa stau ore intregi in borcanul tau,sa privesc lucrurile marite si deformate si sa ascult linistea:)

    RăspundețiȘtergere