marți, 7 iulie 2015

Cand te ia valul



M-aș putea îneca zilele astea, și nimănui nu i-ar păsa nici cât de o moluscă.
Ei bine, molusca sufletului meu s-a pierdut demult pe mare. S-a udat, și-a pierdut aripile, cerul – e urâtă și pute acum.

Ce am cerut așa mult, decât o scândură mică peste valurile astea, să nu mă scufund? Nimeni nu vrea să se prindă de aripile mele. Nimeni nu ține în brațe un trup atât de urât. Nimeni nu suflă peste mine să nu mai mă ardă așa tare căldura asta. Nimeni nu ar putea – dar să vrea măcar – să mă ridice de aici și să mă așeze pe o bucată de mal țeapăn, să pot să adorm pentru o noapte liniștită. Fără zgomotul valurilor în capul meu. Fără furnicăturile membrelor amorțite de la atâta zbătut în pielea mea. Fără toată sarea asta care îmi prinde corpul și mi-l preface în rocă – poate într-una din zilele astea o să ajung la fund și o să mă prefac pământ.

Vreau doar liniște și o margine de mal blând. Un somn fără vise și un răsărit nou, la capăt de drum. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu