luni, 11 iulie 2011

Quelqu'un m'a dit....

Cineva mi-a spus
Ca vietile noastre sunt la fel de scurte
Ca ale gazelor de soare:
Ele palesc intr-o clipa precum trandafirii
Si nu lasa nici doua petale pe sub pamantul innegrit.
Mi s-a spus de timpul care schiteaza un salut
Si de viata care-si rade de noi 
Pe sub mustatile albite ale papadiei.
Mi-a spus ca fericirea se tine de mana
Asa ca o prindem de a noastra
Si ne pierdem ca nebunii
In razele de soare
Incurcandu-ne printre baloane
De ganduri efemere
Si vise din nisip.
Caci sa-ti spun un secret:
Acesta si nu altul, e destinul nostru,
Al gazelor de soare...

9 comentarii:

  1. ...deci acesta e secretul???? sunt atat de...dezamagita :(

    RăspundețiȘtergere
  2. uneori ma simt ce-ai zis tu. o gaza. si atat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb:>Si trist , dar cam asa este.Timpul e singurul lucru pe care nu il putem recupera. Si din pacate viata noastra este atat de scurta. Este asemenea vietii uniui fluture la o scala mai inalta,de aceea trebuie sa ne bucuram de fiecare clipa.

    O viata frumoasa printre gaze!:>

    RăspundețiȘtergere
  4. splendidă creație, magnifică melodie (este una dintre preferatele mele :D) m-a surprins foarte plăcut că ai postat-o; mi se spune des că am gusturi ciudate în muzică... păcat că majoritatea gâzelor de soare din jurul nostru nu înțeleg mesajul :(

    RăspundețiȘtergere
  5. @Suflet de c.: uneori adevarul nu este intotdeauna asa cum ni-l imaginam :)

    @29decembrie: eu ma simt asa 99%din timp.

    @Aimee: Viata noastra este scurta, de aceea ar tb sa luam exemplu de la gaze, care si-o folosesc la maximum.

    @WaterDrop: Uneori, doar pentru ca suntem mai putini, ne consideram ciudati. Dar acolo, undeva, sunt oameni ca noi care ii considera pe ceilalti ciudati :) Incearca sa te gandesti la asta!

    O viata placuta printre gazele de soare si voua!

    RăspundețiȘtergere
  6. gazele pot fi norocoase: nu trebuie sa suporte 95 de ani viata; traiesc o zi, dar stiu ca si-au indeplinit treaba pe pamant ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. da asa e...dar nu conteaza cat traim,..ci cum traim...suntem fiinte efemere

    RăspundețiȘtergere
  8. ar trebui pur si simplu sa zambim si sa trecem peste.

    RăspundețiȘtergere