joi, 16 iunie 2011

O leapsa intamplatoare


Am primit-o deja de la doua persoane, cred ca ar fi cazul sa imi pun mintea la treaba si s-o rezolv :)

Indicatiile pe care le-am primit odata cu "pachetul":

1. dă link-ul persoanei care ţi-a oferit premiul
Mersi mult fetelor,

2. spune 7 lucruri random despre tine
-  mi-ar placea sa locuiesc intr-o mica regiune langa mare din Franta
-  ma emotioneaza filmele (sau povestile in general) cu animale sau obiecte neinsufletite cuvantatoare
-  as vrea sa fiu eroina unui film de actiune
-  mi-ar placea sa stiu sa cant la pian
-  am chef sa mi se citeasca o poveste incet, pana adorm
-  ador mirosul de nuca de cocos
-  as vrea sa stau acum pe iarba, undeva sub un cires inflorit 

3. dă premiul mai departe la 15 persoane
aa, sunt cam multe persoane, ce-ar fi sa trimit doar la ..7? Ma abat putin de la reguli. :)  Bineinteles, de aici o poate prelua si altcineva:
Waterdrop  ;  AndreEa ; Otilia ; Terra Ioana ; DinOEverest ; Liuba ; Amy


sper sa va placa!

4 comentarii:

  1. Iti recomand Marseille, draga mea... :)

    P.S: promit sa preiau leapsa...sa vad cum stau cu inspiratia.

    Bisous

    RăspundețiȘtergere
  2. Misiune indeplinita: http://ioanaradu.com/intamplatoare/

    :D

    RăspundețiȘtergere
  3. http://otiliacjn.blogspot.com/2011/06/leapsa-n-dar.html

    zis si facut :)

    RăspundețiȘtergere