miercuri, 9 martie 2011

Cuvinte pentru mama

 
"Tu faci sa fie casa un loc fericit"   
Sian Fitzpatrixk, 8 ani

 "In ochii mamei sale, orice gandac e o gazela"
                                   proverb marocan


"Stii? Eu m-am nascut pentru ca am vrut sa fiu cu mama mea."
                                  Claudia Martinez, 8 ani

               "Dulceata facuta de mama este numai dragoste  imbuteliata."
                       H.M.E.

"Mama mea e o dimineata. O dimineata frumoasa."
                                    Abby, 7 ani

"Ma simt fericita si usoara atunci cand rade mama."
                                    Suzannah Occardi



"Mama e ca un pom inalt cu fructe, pentru ca e puternica, inalta si mare. Mama e ca dimineata pentru ca e rasaritul soarelui.Mama e ca un mango pentru ca e dulce si delicioasa.Mama e ca tunetul pentru ca uneori se supara pe mine. Mama e ca si un fotoliu pentru ca e moale si calduroasa."
               Tania Tsimaba Bueya, 8 ani si jumatate



"Amintirile cele mai vii din copilarie sunt legate de bucataria mamei, de caldura unui foc de lemne si de mancarea delicioasa, pregatita cu dragoste."
                                      Margaret Fulton

"Nu conteaza ce varsta am, de cate ori vad ceva nou sau minunat, vreau sa strig : Mama, vino sa vezi!
                                       Helen Exley, n.1943

" E impregnata in tot ce vad. Cand imi privesc chipul in oglinda. Recunosc gesturi. Venele mainii. Imi dau seama ca ea va fi tot timpul cu mine."
                         Harriet Walter


Acestea sunt cateva dintre minunatele randuri din cartea cumparata mamei de ziua ei, pe care m-am gandit sa le impartasesc cu voi, ca de obicei, pentru a va bucura si voi de ele. Preferatele mele sunt cele spuse de copii caci sunt atat de simple si delicios de sincere.

7 comentarii:

  1. cum se cheama cartea ?:D:D si un autor daca se poate :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos, toata lumea schimba lookul, imi place noul profil:*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cata: Am luat-o de la Diverta :)
    @Nymphetamine: Se numeste "O carticica pentru mama", autor Helen Exley. Colectia "Carti in dar". Vezi ca se poate ?:D
    @Un trup: :(
    @Izabelle: thx!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos...tare tare frumos. i-am luat si eu asa ceva mamei. kisses for you and your mom!

    RăspundețiȘtergere