sâmbătă, 11 mai 2019

Balonare


Corpul meu s-a umflat atât de mult în ultima perioadă
Îl simt greu când merg pe stradă
De la ochi până la tălpile de la picioare, totul plesnește
Rotunjit și pulsând ca o tumoare
Dacă mă uit prea mult în oglindă la formele care s-au mărit
Tot sângele îmi dispare din cap și o să alunece curând la picioare
Acolo unde atacurile de panică se opresc de fiecare dată
Dar vârfurile mele mereu mă sprijină și zvâcnesc ca un arc
Să mă trimită în siguranță înapoi la suprafață
Unde e prea greu să respir
Dacă nu mă gândesc la numărători și nu îmi astup urechile
Cu toate degetele de care sunt în stare.
E ceva care țipă înăuntru
În fiecare zi, iar mâinile mele se arcuiesc în forme curioase
Încercând să cuprindă sunetul, să nu îl lasă să iasă afară
Căci cine ar înțelege
O nebună care țipă pe stradă
Aș vrea să fie aici cineva să îmi spună că totul e bine
Dar nu mă am decât pe mine, așa că mă mângâi și îmi spun că nu
Am nevoie de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu