sâmbătă, 11 mai 2019

Slăbiciune


Ieri mi-ai spus că sunt prea slabă
’’Mâinile tale-s făcute din gelatină
Fața ta
E prea fragilă
Dacă te ating, te dezmembrezi
Daca te iau, mă urmezi
Nu ești capabilă să ripostezi’’.
Nu poți să te uiți la mine
Fără să vezi ceva inegal
Rupt, lovit, împrăștiat
Trăsăturile mele nu se aliniază
Iar privirea nu poate să stea într-un singur loc
Crezi că asta înseamnă că nu sunt prezentă
Dar dacă aș fi mai prezentă de atât aș plesni în lacrimi
Vrei să fiu puternică să mă uit la tine când mă lovești.
Eu vreau să încetezi și să realizezi
Ce prost ești.

Ieri mi-ai spus că sunt prea slabă
Dacă ai ști cât de greu e să mă stăpânesc
Când aș vrea să urlu, să te fut și apoi să te lovesc
Cred că dovadă mai mare de putere nu este
Ca atunci când îți muști toate organele cu dinții
Să nu lăcrimezi
Pentru că cineva drag ție are chef să te dezmembreze
De fiecare dată când îl vezi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu