luni, 5 septembrie 2011

A fi o parte din ceva

“Scrisul a ramas la fel, n-a palit. Nimic legat de tine n-a palit. Esti inca culoarea sangelui meu. Esti sangele meu. Cand ma uit in oglinda, nu chipul meu e cel pe care-l vad. Trupul tau de doua ori. O data tu,  o data eu. De unde pot sti care esti tu si care sunt eu?”

       “Trupul meu are imprimat peste tot desenul mainii tale. Pielea ta e si a mea. M-ai descifrat si acum sunt usor de citit. Mesajul este unul foarte simplu: dragostea mea pentru tine. Vreau sa traiesti. Iarta-mi greselile. Iarta-ma.”

4 comentarii:

  1. iarta-mi greselile facute . iarta-mi pana si aerul si zambetul care iti lumina ziu, poate chiar si viata .
    superba postare.

    RăspundețiȘtergere
  2. wow super....“Trupul meu are imprimat peste tot desenul mainii tale" .... ce frumos!!

    RăspundețiȘtergere
  3. cel mai frumos mesaj... "dragostea mea pentru tine" :x :D :)) ff frumos!!

    RăspundețiȘtergere