marți, 16 iulie 2013

Ciorne telefon - Ganduri de biciclist - II



« Daca ma uit in spate, cad » mi-ai zis. Asa ca nu ma distrage si, de-mi strigi numele, nu mi-l striga dinapoi, caci acolo capul nu mi-l voi intoarce niciodata. Asa ca... cheama-mi numele de la rasarit, (rosteste-mi-l cu voce calda de indragostit si linisteste-ma, caci acest drum e prea lung, pea greu de urmarit si asa ca sa imi ocup mintea cu voci straine ce ma striga de nebune din departari.)  Fa-o langa mine, ca sa te aud. (Si am sa te recunosc ca al meu... caci nu-mi esti strain nu-i asa ?) Fa-o in fata mea ca sa ma indrumi... Fa-o in viitor, (atunci cand numele-mi, necunoscut inca, va fi rostit pentru prima data de sufletul tau – care ma cunoaste – iar atunci il voi afla si eu)... Fa-o in prezentul care va dura o vesnicie (si creeaza-l tu pentru noi ca sa nu ma satur de el niciodata si sa nu mai astept mereu tot ziua de maine ca sa pot adormi linistita).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu