marți, 6 iunie 2017

Notițe

Chiuveta e înfundată cu ceai și cafea
Tot ce spăl mai departe se depune peste
Uneori dă pe afară
Dar nu mă opresc
Și nu curăț
Tot fac ceai și cafea
Și aștept lângă chiuvetă să se desfunde și să bea.

Laptele
Cafeaua
Mai puțin apa de la ceai
Totul dă în foc.
Mă uit pe fereastră
Și țigara se uită de pe pervaz
Nu mai știu ce muzică ascult
Știu doar că muzica nu se mai ascultă
Zilele astea
Se bea ca ceaiul
Și mă ține trează mai mult
Decât cafeaua
Dar durează mult cât se pune la fiert
Și îmi înfundă țevile pe urmă.

Cât am stat să aștept
Sângele meu s-a întărit.
Nu mai pot să trag dopul ca înainte
Tot ce spăl mai departe se depune peste
Uneori dă pe afară
Dar nu mă opresc
Și nu curăț
Tot fac ceai și cafea
Și aștept lângă chiuvetă să se desfunde și să bea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu