luni, 12 iunie 2017

Despărțire cu fundal de blues

Când te-am lăsat singur pe bancă și am plecat
Credeam că arăt foarte puternică
Nu o să mă mai vezi niciodată, am zis
Iar tu m-ai urmărit câteva străzi
Dar eu nu te auzeam
Ascultam Tom Waits
Și în mintea mea plângeam.
După câteva minute mi-am dat seama că ai plecat
Pașii tăi greoi nu se mai târau lângă mine
Și nici bricheta colorată
Să-mi aprindă a douăzecia țigară
Pentru că eu am numai chibrituri la mine
Nu mai aveam pe cine să iau în brațe
Și pentru prima oară în săptămâni
M-am așezat lângă lac
Nu mai știam ce să fac cu mâinile.
Acum sunt în fața laptopului
Și știu ce ar trebui să fac
Ca să termin anul
Dar ele nu pot decât să scrie despre tine
Și puțin le pasă dacă termină anul ăsta
Sau următorul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu