sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Amintirile noului născut III

"Alerg in zig-zag prin vilă și dispar, cuibărită într-un dulap cu lucruri din mătase. Le smulg de pe umerașe până ce am un morman în care să mă-ngrop. Decopăr o tabletă de morfină rătăcită în căptușeala buzunarului și o înghit fără apă, ca să previn o criză de isterie. Totuși nu e de ajuns ca să îndrepte lucrurile. Îl aud pe H. strigându-mă undeva, departe, dr nu vreau să mă găsească în starea asta. Mai ales în noua mea ascunzătoare. Înfășurată în mătase, mă simt ca o omidă în coconul ei, așteptându-și metamorfoza. Am presupus întotdeauna că asta e o stare liniștitoare. Și la început este. Dar, pe măsură ce mă îndrept către noapte, încep să mă simt din ce în ce mai încolțită, sufocată de bandajele alunecoase, incapabilă să ies la lumină înainte de a mă fi transformat în ceva plin de frumusețe. Mă zvârcolesc, încercând să-mi peticesc trupul distrus și să dezleg misterul dobândirii unor aripi perfecte. În ciuda imensului meu efort, rămân o creatură hidoasă, adusă în actuala mea formă de explozia bombelor și de arsurile ce mi-au înțepat trupul"

7 comentarii:

  1. Minunat!Chiar nu stiu ce sa spun,parca acea persoana chiar isi doreste un alt chip,o alta stare de a fi,un acel ceva care o poate aduce catre o lumina.O postare emotionanta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Raisa , cred ca sensul este cu totul altul .
    Din cate imi amintesc si sigur nu ma lasa memoria , morfina este ca un fel de ,,calmant" ce le este atribuit celor care sunt bolnavi de cancer , in ultimele faze .
    Rosaline...din cate am citit , aceasta este povestea ta ? dak da...ai sa ne spui ceva ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Raisa: cu siguranta asteapta ceva, dar nici ea nu stie ce este. si pana cand va afla...va ramane in aceeasi stare.

    viorel: ma tem ca ai inteles gresit. Nu este vorba despre cancer sau despre o boala fizica propriu-zisa, ci mai bine zis care tine de spirit, de depresie. cat despre "povestea mea", aceasta se gaseste printre cuvinte. Nu privi lucrurile ad literam.

    RăspundețiȘtergere
  4. Rosaline , am privit-o ca pe o stare de spirit , doar ca punctul cu ,,morfina" m-a facut sa inteleg sensul la propiu , de-aceasta am avut anumite dubii si te-am intrebat .

    RăspundețiȘtergere
  5. oh, am recuperat.
    doamne, sunt extraordinare fragmentele astea..

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place ideea ta :) doar ca nu stiu de ce, nu vad jos bara de mutare mai la dreapta (scrollbar), si ar fi trebuit sa fie intru-cat la capetele randurilor nu pot sa-ti vad cuvintele terminate :(..

    RăspundețiȘtergere
  7. Alle: imi pare rau sa aud asta. Nici la mine nu apare, dar cuvintele se incadreaza intregi pe pagina...

    RăspundețiȘtergere