vineri, 21 septembrie 2012

Extragerea


-Ai o bucata de ziar sau de revista veche care nu-ti mai trebuie? - Nu vrei mai bine o punga...? La ce-ti trebuie? - E bine si punga... (Iti iau punga si ma inchid intr-o camera la etaj. Sunt mereu foarte atenta si incui usile dupa mine si trag draperiile sa fie intuneric bezna. Nu e nevoie sa vad. Nu e tocmai placut ce am de gand sa fac. Cred ca pentru oricine e stanjenitor sa faca asta, si inca atat de des, luna de luna, pana cand se umple paharul si...[...] Iti dau punga stransa. Te uiti la ea urat. E plina de sange. Dar te uiti... Nu e ce crezi tu. Pipai suprafata transparenta a pungii, pipai ce e acolo, rotund si moale, elastic si gumat la atingere...si plin de sange, bineinteles. Nu trebuia sa o studiezi atata, punga aia. Ti-am dat-o s-o arunci imediat. Imediat, doar s-o arunci. Fara vorbit, fara curiozitate... Acum stai si ma privesti iscoditor. Ce te astepti sa-ti spun? Despre durere, despre... proces? Ma intreb cum ai reactona sa stii ca imi smulg in fiecare luna bucati de suflet si le arunc la gunoi.. Ca vine baiatul si le duce cu remorca la groapa comuna de deseuri, ca pe orice mizerie infecta de care trebuie sa te descotorisesti cat mai repede si apoi trebuie, daca nu s-o distrugi, cel putin s-o ascunzi departe intr-un loc unde nu se uita nimeni. Ma intreb. Probabil ai lesina pe loc. De scarba, nu de durerea mea...)

10 comentarii:

  1. wow ...asa de profund si trist....ar trebui sa fi scriitoare de romane..ai avea succes.

    RăspundețiȘtergere
  2. am observat ca odata cu aspectul blogului ti-ai schimbat putin si stilul de a scrie. poate e doar o iulize de-a mea totusi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate ca nu e o iluzie... in ce fel ti se pare ca s-a schimbat? m-ai facut curioasa :)

      Ștergere
    2. Inainte descriai imagini frumoase, pure. Astea sunt ingrozitor de triste.

      Ștergere
  3. rosia lady: ma supraestimezi, draga mea. dar iti multumesc, totusi!
    Iona: ma bucur ca iti place :)

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place foarte mult stilul tau de a scrie...nu stiu de ce, dar daca ar fi sa-l asociez cu muzica...gandul mi-ar zbura fie la goth rock fie la un black metal...foarte fain!!!

    RăspundețiȘtergere