duminică, 1 decembrie 2019

După ultima cădere

După ultima cădere
Ceva s-a întâmplat cu mine
Și nu mi-am dat seama până când a trebuit să vorbesc
Simțeam că ar trebui să spun ceva
Dar cuvintele pur și simplu nu mai erau acolo.
După ultima cădere
Am supraviețuit
Nu am simțit-o
Într-un moment eram eu
Și în următorul era liniște
Nu a fost nicio durere. Nu a fost nicio disperare
Nicio noapte pierdută după aceea, nicio pastilă necesară
Somnul venea de la sine
Numele voastre nu le mai căutam
Se șterseseră din mintea mea
Împreună cu tot ce am crezut că înseamnă.
După ultima cădere
Am tăcut. Am zâmbit
Am zâmbit și am zâmbit
Așa mult de atunci
Încât am început să cred că zâmbetul este adevărat.
Și totul a început să devină așa:
Tăcerea
Atât de insuportabilă înainte
Era firească
Tot corpul meu amuțise ca după un zgomot de glonte
Ultimul lucru pe care mi-l amintesc este că
M-am ridicat și am plecat
Dar a mai rămas cineva acolo, la masa aia, și eram tot eu
Unde m-am așezat atunci când ceva m-a împușcat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu