luni, 22 noiembrie 2010

Dintr-o poezie

{...}
"Camera e goala din nou,
Din tot ce a fost a ramas doar un ecou.
Si e din ce in ce mai frig,
E din ce in ce mai mic locul ce
In fiecare zi se umple cu sarea
Lasata de fiecare lacrima
Ce cade si se usuca,
Topeste, apoi loveste,
Iubeste, apoi zdrobeste...


Si asa trec zilele, trec anii
Si el incuie camera...
Eu insa am cheia
Si o deschid in fiecare seara
Ca sa mai iasa afara
Mirosul uitarii,
Mirosul mutilarii,
Mirosul incarcerarii
Primei iubiri..."
                                                                                 Alecsandra Costache-Florea  -  Vreau doar sa pot iubi

Uneori cand nu mai ai cuvinte simti nevoia sa le cauti la altii...pentru ca nu poti trai fara ele.

8 comentarii:

  1. poemul acesta(pe care l-am citit de 3 ori) împreună cu melodia "fly" m-a trimis într-o melancolie dulce. mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. e foarte frumos poemul, si doamne cat mai e de trist. am schimbat infatisarea blogului pentru trebuia o inviorare... simteam nevoia. imi place numele Rosaline. Al meu e Noemi. nice to meet you!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Zor de zi: placerea a fost de partea mea! A, si ma bucur ca melodiile ce erau destinate unui simplu zgomot de fundal pot sa devina asa de placute in combinatie cu un poem. Un poem destul de trist dar mi-a sarit in ochi cum l-am vazut..

    @Cine sunt eu :O, Noemi, si eu sunt mai mult decat incantata sa te cunosc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am printat acest poem... Nu m-am putut abtine sa nu-l am sub nas, negru pe alb. Dragostea nu e la fel la orice varsta, intr-adevar, dar tot dragoste este desi se manifesta diferit.

    RăspundețiȘtergere
  5. buna. vreau sa iti multumesc pentru ideea de a pune aici poezia mea. M-ai facut sa imi aduc aminte de o parte din mine, m-ai facut sa plang atunci cand am citit-o aici ascultand o melodie care era atunci in derulare si m-ai facut sa imi recitesc toate poeziile si sa le simt acum... cativa ani mai tarziu... iti multumesc pentru aceste momente si felicitari pentru acest blog.
    Cu drag,
    Alecsandra Costache-Florea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Vai, ce frumos. Cu placere, Alecsandra.

      Ștergere
    2. Am fost impreuna in acelasi liceu si ti-am cumparat-o atunci cand a fost publicata ;)

      Ștergere
    3. Ma bucur tare mult ca mi-ai raspuns. :) ce ciudat mi se pare acum sa vorbesc de ceva ce s-a intamplat acum cativa ani :D mi-ar placea, sincer, sa ne cunoastem sau, mai bine zis, sa ne revedem :)

      Ștergere