sâmbătă, 16 iunie 2012

Tirada inocentilor V

"-Raspunde-mi la ceva, a spus Ian dupa un moment.
- Daca stiu raspunsul.
-Nu e o intrebare dificila.
 Nu m-a intrebat imediat. In loc de asta, s-a intins peste spatiul ingust si mi-a ridicat mana. A tinut-o in ambele sale maini timp de o clipa si apoi, cu degetele de la mana stanga, a urcat incer pe bratul meu, de la incheietura mainii pana la umar. La fel de incet si le-a retras. A privit mai degraba pielea de pe bratul meu, decat fata mea, urmarind cum in urma atingerii degetelor lui mi se facea pielea de gaina.
-Iti place sau nu-ti place? m-a intrebat.


[...] - Spun... nu stiu.
Cand am putut sa-i intalnesc ochii, ei erau mai calzi decat m-as fi asteptat.
-Nici macar nu pot sa-mi imaginez cat de confuz trebuie sa fie totul pentru tine.
Era o alinare faptul ca el intelegea.
-Da, sunt confuza.
Mana sa umbla din nou in sus si-n jos pe bratul meu.
-Ai vrea ca eu sa ma opresc?
Am ezitat.
[...]-S-ar putea sa dureze o vreme. Nici unul dintre aceste lucruri nu are vreo insemnatate, stii, i-am spus.
A zambit.
-Stiu...
Cand a zambit, mi-am dat seama ca voiam ca el sa ma placa. Restul - mana lui pe fata mea, degetele pe bratul meu - inca nu eram sigura despre toate acestea. Dar voiam ca el sa ma placa si sa gandeasca lucruri placute despre mine."

("Gazda" - Stephenie M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu