sâmbătă, 29 iunie 2013

If you'll be the one to cut in me, I'll bleed forever


Daca tu o sa fii cel care o sa taie in mine, o sa sangerez in tine pentru totdeauna... o sa curg peste palmele tale infipte inauntrul meu ca si cum as iubi ghearele aducatoare de moarte, o sa imi aplec capul sa ti le sarut ca si cum nu m-ar durea pieptul si sufletul sa ma indoi catre tine, o sa te las sa ma ucizi incet si cu placere ca si cum mi-as adora calaul. Precum insecta cea fara de vointa isi priveste in extaz ucigasul cu degete lungi si pricepute, infasurand-o in ea insasi pana la sufocare... gustand carnea dulce pana la putreziciune, iubind trista fiinta pana la moarte. Dar traim in vremuri aspre... iar intunecaciunea sufletelor noastre, cazute acum, nu ne mai permite sa tanjim nici catre o astfel de dragoste, nedemna inca, desi cruda si murdara in actul ei morbid, a neputintei placerii fara de durere... si existentei iubirii fara de moarte.
O noua viata se va naste dintr-un act de crima. Iar acea crima va fi moartea sufletului meu. Dar eu nu voi disparea. Nu tocmai. Nu in nefiinta. Nu asa. Voi fi. Dar nu mai pentru mine. Ci pentru pamantul asta dur. Si pentru dragostea ce se naste din mine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu