luni, 15 octombrie 2012

Wake up, my love...



Trezeste-te, iubita mea... Nu ma lasa sa debitez toate prostiile astea. Tu stii ca nu le cred, tu stii ca-mi face rau sa ma lasi singura, si toate gandurile astea vin la mine fara sa vreau.

Trezeste-te, iubita mea... Iarta-ma daca te-am intristat. Promit sa fiu fericit. Promit sa ma iubesc. Promit sa ma culc langa tine si sa visez frumos, dar cu tine treaza deasupra mea, sa-mi porti de grija. Pentru ca nu pot sa dorm singura. Si tu, asa intoarsa pe partea ta de pat, imi pare ca esti prea departe de mine si ca-mi intorci spatele. Mi-e prea frig sa te trag langa mine.

Trezeste-te, iubita mea... Mhm...Nu stiu ce sa-ti zic sa nu-ti supar ochii frumosi. Sunt asa frumosi cand dormi. Nu vreau sa ii stric. Dar am nevoie sa ii deschizi pentru mine. Chiar daca te doare. Chiar daca, atunci cand ii dezlipesti, taietura dintre pleoape incepe sa te usture de chipul meu negru si intristat. 

Asa ca. Te rog sa te trezesti. Si sa ma trezesti si pe mine. Pentru ca am impresia ca am dormit prea mult...

3 comentarii:

  1. ", taietura dintre pleoape incepe sa te usture "

    Reusesti mereu sa-ti alegi cuvinte inedite pentru a descrie stari in care ma aflu...
    nu stiu cum reusesti.
    superb.

    RăspundețiȘtergere
  2. mareu ma uimesti cu scrierile tale profunde.

    RăspundețiȘtergere