vineri, 25 aprilie 2014

Formula



Te inchizi si te deschizi, te deschizi si te inchizi
Tot mai mult
In ultima vreme.
Lacate noi vin sa ma descuie din zavoare
Tot mai des
In ultima vreme.
Prin deschizatura usii mele vad lucrurile
Tot mai clar
In ultima vreme.
Odata ce licoarea lui Alice isi face efectul
Tot mai curand
In viitor
Am sa mor, si apoi am sa ma nasc din nou.
Ma micsorez, si ma regasesc intreaga
Tot mai mica si neagra
In ultima vreme.
Ma deschid si ma inchid, ma inchid si ma deschid
Tot mai putin
In ultima vreme.
Iepurele alb a inceput sa se imbolnaveasca
Tot mai grav
In ultima vreme.
Gaura se subtiaza si timpul trece in ceasul lui
Tot mai grabit
In ultima vreme.
Magia dispare si cred ca am sa ma pierd pe ace
Tot mai dureroasa
In viitor
M-am nascut, dar din nou am inceput sa mor.
Am orbit si ma pierd mereu in cercul
Tot mai negru
In ultima vreme.
Iepurele a intrat si a uitat sa ma mai cheme :
L-am privit cum cadea
Tot mai in adanc ;
Acum nici pentru mine
Nu mai e multa vreme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu