sâmbătă, 22 martie 2014

Vis gastereopodal



Ma trezesc cu trunchiul invartit – capul rasucit la picioare, o mana indoita sub spate si picioarele tremurand in reflex, ca la bolnavii tratati cu socuri electrice. Unghiile ma ustura si ochii – umflati – par cu tot dinadinsul sa se afunde inauntru, sa-mi stranga carnea dulce ca o scoica crapata pe la capete si cochilia indoita pe mijloc inauntru : acolo unde coloana de oase vine sa ma ichida de fiecare data, ca intr-un fermoar.
(Pare sa ma doara totul deodata, pare sa se desprinda si sa ma lase pe uscat – peste fara apa in propriul helesteu – pare ca vreau sa tip, dar niciun sunet nu iese din scrasnetele de solzi niciodata – tare cat sa se sparga toate sentimentele acelea gaunoase dinauntru ; pare ca am prins radacini pe peretii de lichid ca meduze usturatoare sau arici de mare prinsi in carnea mea – atat de tare de parca m-ar putea linisti toata durerea, de parca mi-ar putea aduce uitarea...dar nimic nu mai simt acum, amortita sub paturile de muschi – si nimic nu mai vreau sa arunc in prapastiile sterpe din mine. Nici strigate, nici promisiuni de soare, nici regrete pentru rani si rugaciuni pentru pacatele de sange neterminate.
Trupul meu singur se simte mai bine cand uita singur de el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu