duminică, 22 decembrie 2013

Noduri

« Stau culcata si-mi examinez buricul.
Ce ocupatie minunata !
Buricul tau e ca un nod, tin minte.
Iar al meu e ca un inelus.
Si mama il are tot inelus.
Un inelus ce face parte dintr-un lant nesfarsit. Inelusul prin care si eu am fost agatata de lantul format de oameni. Mai bine zis, doar lantul acesta merge mai departe. Si in ambele sensuri. Totul e atarnat de el.
Ce ciudat : inelusul acesta de pe burta mea este chiar buricul pamantului. Si lantul acela care trece prin el este tocmai axa lumii, in jurul careia se invarte intreaga creatie – cu o viteza de milioane de ani tenebre !
Doar ca e goala si nu are nimic. Iar eu, numai in buric, am tot universul, de la inceput pana la sfarsit ! »
(« Scrisorar » - Mihail Siskin)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu