duminică, 13 octombrie 2013

Daca tu ma iubesti, eu exist III



Ma uit la tine si uit totul deodata – tot ce-mi amara mintea mai devreme, tot ce iti intunecase amintirea luminoasa in mintea mea si ma facuse sa te iubesc mai putin. Ochii tai mari si albastri cauta senini pe foi cuvintele sa dea forma vocii grabite, emotionate, iar eu iti privesc buzele cum se misca a zambet pe parcurs ce iti reuseste, iar intonatia este aclamata incurajator de intreaga clasa. Esti cu adevarat cald – imi zic. Esti cald, nu stiu de ce imi vine tocmai asta in minte cand te schitez in mine – dar notele tale sunt cat se poate de linistitoare si blande inauntrul meu – iar asta este ceea ce ma face sa mi te doresc atat, ma gandesc.
 Mi-as dori sa imi tii de cald si sa respiram unul intr-altul ca si cum corpurile noastre ar fi unul, iar aerul ce iese rece din plamanul unuia, sa se intoarca in caldura inapoi, intr-o miscare de recomfortare reciproca... de calm.
Mereu am crezut ca o caldura trebuie sa fie asa – calma. Mereu am crezut ca iubirea ar trebui sa fie ca o respiratie – daruind si primind in acelasi timp. Mereu am crezut ca vocea ta ar trebui sa dea glas cuvintelor mele grele, pentru ca-mi era cu neputinta sa le formulez eu insami... Daca ar fi sa mor vreodata, as vrea sa-ti dau poemele mele sa le citesti cu glas tare. Daca ar fi sa nu mai fiu, iar tu nu m-ai stiut inainte, nu ai afla niciodata ca eu am fost in acele randuri... Desi. Nu am fost niciodata cu adevarat, asa cum nici nu voi mai fi, daca tu nu m-ai iubit.

Diluare
Cand am sa mor, am sa-ti dau poeme sa citesti.
Cand am sa mor, am sa-ti dau poemele mele sa le dai viata.
Cand am sa mor, am sa-ti dau poeme sa citesti cu suflet tare, nu cu voce inceata – caci inima mea nu a fost niciodata inceata in bataile pentru tine.
Cand am sa mor, am sa-ti dau poeme, iar strofele brute de iubire vor batea slefuindu-se in margini de tine, inauntrul tau, pe pietrele peretilor din tine, pe pietre de inima, pe pietre din tine...
Cand am sa mor, am sa-ti dau poeme sa citesti.

21.09.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu